Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 31 maart 2018

Vrolijk Pasen......

Een hele Goedemorgen allemaal.

Vandaag een Paaskaartje waarmee ik jullie allemaal een Vrolijk pasen wens .
Niet teveel chocolade eten en eitjes .
Ik ben vandaag naar Scheveningen met mijn tante Irene en mijn oudste Petekind Kaylee dus ben niet veel online .
Ik wens jullie een hele fijne Zaterdag


Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)