Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 1 mei 2017

Stralend Middelpunt..... (Nieuwe Challenge bij `t Scraphuis op Facebook)

Hallo allemaal,

Vandaag is het 1 Mei dus dat betekend dat er weer een nieuwe challenge begint bij https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=ts

We zouden het super leuk vinden als je meedoet het thema is nu maak een creatie naar aanleiding van deze kleuren combinatie. Klik op bovenstaande link om mee te doen .

Dit is mijn creatie geworden
 Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy, wat een gave kleuren, ik ben weg van deze mooie kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)