Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 30 mei 2017

Mannenkaart 60 jaar ....

Goedemorgen allemaal ,

Vandaag is het weer mijn beurt om iets te plaatsen op http://tscraphuis.blogspot.nl/
Afgelopen week hadden we een gezellig feestje van een man die 60 is geworden.
En daar hoort dan natuurlijk een kaartje bij en dit is wat ik had gemaakt.


Als je graag wilt weten wat ik gebruikt heb om de kaart te maken ga dan even naar `t Scraphuisblog door te klikken op de bovenstaande link.
Een fijne dinsdag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

1 opmerking:

  1. Lekker stoer mannenkaartje, Cindy! Super gaaf!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)