Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 2 mei 2017

Life is a Fairytale/ `t Leven is een Sprookje......

Hallo daar ben ik weer en ik kom jullie een goedemorgen  wensen op deze dinsdagochtend.
Vandaag is het mijn beurt om een creatie te laten zien bij http://tscraphuis.blogspot.nl/
Ik heb gekozen om een nieuwe DDBD mal te laten zien en ik heb de koets gebruikt vandaar dat ik dacht aan een sprookje hihi.

Hello here I am on this Tuesday morning .
It was mu turn to show you a creation on http://tscraphuis.blogspot.nl/
And I`ve choosen to use  New DDBD box
Here`s my creation

Voor meer info klik op de link vh scraphuis
For more info click on the link above
With this creation I`m joining the challenge at /
Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij

http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2017/05/challenge-3.html

Doeiii // Byeee

3 opmerkingen:

  1. Deze DDB mal ken ik niet. Wat een leuk model!
    Een schattig kaartje zo!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuk DDD mal. Mooi verwerkt.
    Leuk dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)