Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 13 mei 2017

HAPPY BIRTHDAY ......

Een goedemorgen allemaal,

Terwijl jullie dit berichtje lezen ben ik onderweg naar Ooosterhout want....
Vandaag hebben we gezellig een DT dag met `t Scraphuis.
Dat wordt weer flink kliederen vandaag.
Maar eerst even mijn creatie voor vandaag die ik heb gemaakt voor op http://tscraphuis.blogspot.nl/
Het is een verjaardagskaart geworden voor mijn zusje zij vierde gisteren haar verjaardag.
Voor de materialen die ik gebruikt heb kun je gezellig komen kijken op `t scraphuis blog klik op bovenstaande link.Dan ga je er meteen naar toe.
Nou hier is ie dan

Deze kaart doet mee aan de challenge bij
http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2017/05/challenge-3.html

Ik wens jullie een fijne zaterdag en tot snel
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart Cindy! Daar zal je zusje vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor je zusje Cindy.
    Leuk dat je 3x hebt mee gedaan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mal blijft erg leuk en heb je mooi gemaakt voor je jarige zus.
    Leuk dat je 3x hebt meegedaan bij Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)