Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 22 april 2017

Every love story is beautiful....

Hallo alemaal,

Gisteren ben ik gezellig naar de Knotsgekke kaartdagen geweest en heb daar weer leuke spulletje gescoord.
En ik heb zelfs een prijsgewonnen met het envelopje trekken bij In the Pocket design .
Na een keer over de beurs heen gelopen te hebben en weer wat papier gescoord te hebben ,
ben ik gezellig bij de meiden van `t scraphuis gebleven .
En na goed te hebben gekeken naar Jolanda die een demo met de Distress oxide inkt deed heb ik ze ook aangeschaft .
Dus je kan wel raden waar ik vandaag al de hele dag mee bezig ben haha...
Ik ga jullie hier een kaartje laten zien met de Distress Oxide en een leuke stempel van Mo Manning die ik niet kon laten hangen op het rek.
De stencil van het hart is van i stencils.

Ik moet nog veel oefenen maar ik vindt het superleuk dat spelen met inkt .


Een fijne Zondag

Liefs
En
Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)