Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 9 juli 2016

Geslaagd Deel 1 / Gratuated part one !!!

Hallo allemaal,

Aangezien er weer heel veel mensen Geslaagd zijn heb ik voor deze mooie gelegenheid een Kaart gemaakt voor een meisje deze keer.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden . Op het blog van http://tscraphuis.blogspot.nl/ kunnen jullie meer info vinden over de kaart. Dus kom er gerust even kijken.

Because it`s the time of the year that many boy`s and girl`s are Gratuated I`ve choosen a Gratuated card for a girl this time.
I`m wondering what you all think of it.
On the blog of http://tscraphuis.blogspot.nl/ you can find more details about the card.






Tot de volgende x
See you next time
Cinderella
Xx

1 opmerking:

  1. Heel leuk model kaart. Het kleine opgerolde diploma is een leuk detail. Toevallig maakte ik er ook een afgelopen week. Blijft grappig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)