Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 31 mei 2016

Mijn Pocketletter voor Karin ....

Hallo allemaal,
Hier een berichtje van mij voor jullie .
Een tijdje geleden heb ik met Karin Ik zal jullie de mijne laten zien en ik kon het niet laten en heb mijn laatste resten van mijn favoriete Studiolight papier gebruikt snif snif .
En natuurlijk laat ik ook zien welke pocketletter ik heb gekregen van Karin dit is een hele mooie en ik ben er super blij mee.
Mijn gebruikte materialen zij terug te vinden op het blog van `t Scraphuis .http://tscraphuis.blogspot.nl/2016/05/pocketletter-met-studiolight.html


Dit is dan de mijne








En deze prachtige PL heeft Karin gemaakt


Een fijne dag verder
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)