Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 27 maart 2016

Nieuwe challenge KIC gebruik een nieuwe techniek?!!!

Een Goede Paasmorgen ,

Hier een berichtje met een kaart voor de nieuwe challenge Bij KIC
Deze hebben we laatst gemaakt op de Noor Vriendinnendag waar ik was met Claudia en Lisbeth en nog vele anderen natuurlijk hihi.
Het model kon ik al van een SOL op Noor facebook maar was ook wel weer leuk om nog een keertje te maken .
De Nieuwe Techniek heeft alles te maken met 3D niet met plaatjes uitknippen maar wel met stempelen en deze stempel uitwerken tot 3D . Dit doe ik nooit maar vond het wel een leuk idee en misschien ga ik het vaker doen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden . Ik zou trouwens nooit zelf dit Designpapier kiezen .
Een fijne Eerste Paasdag en tot op KIC challenge blog http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/03/kic-challenge-82-gebruik-een-techniek.html





De gebruikte materialen zijn  Wit cardstock +Kraftpapier + Joycrafts Shabby Chic paperbloc.
Joycrafts Clearstamps roses
Joycrafts Cutting &Embossing 6002/0535
Ook verkrijgbaar bij http://www.tscraphuis.nl/shop/

2 opmerkingen:

  1. Supertoffe kaart. En.... ik vind dat DP super

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan Cindy. Super!
    Zo kun je veel dingen 3 D makenhoor. Hoeft niet altijd met bestaande plaƔtjes..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)