Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 21 februari 2016

Gezellige Dutch DooBaDoo Dag ...

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik samen met Anke (Blog-en Facebookloos) en Kim Simons van het KIC team naar Waspik gereden om daar samen met Maaike Astrid Esther mee te doen aan de workshops die weer geweldig waren . En ook weer een aantal bekende te zien en er een leuke dag van te maken .
En dat was het weer een super dagje lekker geknutseld en gegeten met veel gezelligheid.

Hier zijn al drie van de vier creaties de 4e komt binnenkort voorbij.
Een fijne Zondag
Cinderella
Xx










3 opmerkingen:

  1. prachtig creaties, benieuwd naar de 4de.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! wat een hoop moois! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is een productie zeg! Prachtig!! Ik ben helemaal weg van de laatste!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)