Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 30 december 2015

Een Sara kaartje .


Hallo allemaal,

Gisteren deze kaart gemaakt en er zat spoed achter. Hoezo ? Vraag je je misschien af.
Mijn jongste zoon kwam gisteren thuis om te eten en zei ;"Mam ik heb een kaart nodig voor een Sara ."dus ik snel aan de slag na het avondeten en dit is het geworden .

Leuk dat jullie even langs zijn gekomen.
Tot de volgende keer
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Dat heb je snel gefikst...:-), leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan hoor Cindy !
    Heel leuke kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaat dat ...hahaha....kan het ff snel....die moeders die doen dat wel maar ..... knap gedaan hoor. Een prima Sara-kaartje.
    Fijne jaarwisseling en tot ziens in 2016.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms is haastege spoed helemaal goed. Leuk geworden. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)