Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 8 september 2015

Back to School Card ...

Hello my Friends / Hallo Vrienden,

Today I`d like to show you my DT Reminder Card for the running challenge at http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/09/challenge-17-return-to-school-or-teacher.html
I used a art shape from Dutch Doobadoo it`s the Shield.
If you are into more visit our blog and join us .We`ll be waiting for you!!!

Vandaag wil ik jullie graag mijn voorbeeldkaart laten zien voor de challenge bij http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/09/challenge-17-return-to-school-or-teacher.html
Ik heb de shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt het schild.
Doet me eigenlijk denken aan de Riddertijd hihi.
Als jullie zin hebben kom gezellig kijken op ons blog en doe mee. We wachten op je!!!

with this card I entered the challenge at http://noordesign-uk.blogspot.nl/2015/09/challenge-10-shaped-cards.html?m=1
See you later / Zie je later !!!

3 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Heel geslaagd kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet card, Cindy! Thank you for joining us at Noor! Design UK challenges.
    Hugs, Karina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)