Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 16 augustus 2015

Nieuwe challenge bij KIC Verwerk een foto op je kaart/ New Challenge at KIC Use a picture on your card!!!

Hallootjes / Hello,

Hier ben ik op deze zondagmorgen/ Here i am on this Sundaymorning.

Het thema van deze challenge is gebruik een foto op jouw kaart/ The theme for this challenge is Use a picture on your card.

Ik heb vorig jaar deze foto`s van mijn nichtje gemaakt en deze verwerkt op deze kaart ik heb ook de mal van Dutch Doobadoo gebruikt en het frame en de hoekjes zijn van Joy craft Noor design.
En een mooie handgemaakte bloem van http://shop.pimp-a-pumpkin.nl/ Het is zeker de moeite waard eens een kijkje te nemen .
En dan lekker aan de slag en mee doen bij http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/

I`ve made some picture of my niece last year on vacation and so I used them on my card .
I`ve used Dutch dobadoo art shape mal drop and frame dies from Noordesign Joycraft and the leaves also Joycraft.
The flower is hand used made by Marianne from http://shop.pimp-a-pumpkin.nl/ it`s a nice webshop so if you want go by there and take a look.
And then you go to your craftspace and join us at http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/




Leuk dat jullie er weer waren
Nice to see you again
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Tof gedaan. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge en een prachtige bijdrage van jou! Ik ga deze keer meedoen!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, leuke challenge ook
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    het is prachtig!! Supermooi met die klaprozen achtergrond. En de foto's van je nichtje zijn ook supermooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)