Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 14 mei 2015

Verjaardagskadootjes / Birthday presents!!!


Hallo / Hello

Afgelopen week was de verjaardag van mijn zusje en daar heb ik iets leuks voor gemaakt natuurlijk.
Een houten rechthoekig bord met Zusje erop gekocht bij de leuke winkel Sfeer en Chique in ons mooie Brunssum.
Deze heb ik opgepimpt met Magnolia Tilda sterrenbeeld Stier en met bloemen uit mijn verzameling.

Last week it was my sisters Birthday and so I made a present for her .
A rectangular wooden board with Sister on it bought it at a nice store in Brunssum called Sfeer and Chique.
This board I pimped with Magnolia Tilda`s constellation Taurus and Flowers out of my home collection.

Bedankt voor jullie bezoekje
Thanx for visiting me

Xxx
Cinderella



1 opmerking:

  1. Hoi Cindy, wat gaaf dat gepimpte bord voor je zusje, daar gaat ze vast hel blij mee zijn. Zelfgemaakt /zelfgepimpt geeft toch altijd iets extra's. Je tasje is ook leuk, lekker fleurig...leuk om het bord in te verpakken ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)