Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 8 maart 2015

Reminder card for the challenge Pet`s at Magnolia Forever

Hi Friends

Today I`m gonna show you all my reminder card for the challenge #5 at http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/03/challenge-5-cute-pets.html
I choose the Magnolia stamp from Edwin with his dragon.
coloured it with my Spectrum noirs .
I`d love for you to come and see what my other teammates have made and then you can go for it and
dazzle me with your stunning creations.
See you in a bit !!!
Xxx Cinderella


Hallo vrienden

Vandaag laat ik jullie mijn  reminder kaart voor de challenge #5 bij http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/03/challenge-5-cute-pets.html zien .
Ik heb gekozen voor de magnolia stempel Edwin met zijn draakje.
Ingekleurd met mijn Spectrum noir stiften.
Ik zou het leuk vinden als jullie komen kijken naar de creaties die mijn  teammies hebben gemaakt en dat jullie aan de slag gaan en gezellig mee doen.
tot zo !!!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leukertje is het geworden Cindy!!

    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het enig om je ontmoet te hebben Cindy, leuk als je je volgers ook eens zie.
    Je kaart is schattig, mooie kleurtjes en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)