Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 14 oktober 2014

Magnolia baby`s Twin Card / Magnolia baby tweeling kaart

Last week I made a card for a twin boy and girl .
This model can be taken apart so each of the twins have their own card .

De afgelopen week heb ik deze tweeling kaart gemaakt die ook door het midden kan zodat elk van de tweeling zijn eigen kaartje heeft later.

With this card i`d love to join the next challenge(s);
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de volgende challenge(s)
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/10/tfm-challenge-67-lets-play-bingo-guest.html
I `ve chosen Lint/kant-alles behalve vierkant-tekst
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2014/09/challenge-nr14.html?showComment=1413620361677#c1554934594366889993



Thank you for stopping by
Bedankt voor je bezoekje
Xxx
Cinderella

11 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt Cin! Leuk hoe je erover nagedacht hebt dat je de kaart straks ook kunt scheiden, heel tof!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Wen ik heb het idee ook een keertje op iemand anders haar blog gezien maar idd super idee
      gr Cinderella

      Verwijderen
  2. Hallo Cindy
    Wat een tof idee om je tweeling kaart zo te maken, mooie kleuren, mooi papier en leuke afdrukjes, die je mooi hebt ingekleurd, laat de tweeling maar komen, jij bent er klaar voor met je prachtige kaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk felicitatie kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    Wat een leuk en vrolijk kaartje(s).

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart heb je gemaakt! En een geweldig idee dat je hem los kan knippen voor later! Ik heb zelf een tweeling en het is echt gek als ze samen 1 kaart krijgen voor hun verjaardag...Dus TOP bedacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne ik moet heel eerlijk bekennen ik heb het een keertje gezien bij iemand anders die een workshop ervan had gemaakt en gedeeld op haar blog maar idd een super idee alleen niet van mij hihi

      Verwijderen

  6. Hoi Cindy,

    Heel erg gaaf gemaakt zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi en origineel gemaakt Cindy.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van HHH. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Cindy. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)