Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 10 juli 2014

Opdracht 24 Gebruik potlood

Hallo allemaal
Hier ben ik weer voor de laatste x met de geweldig leuke en jammer genoeg ook laatste opdrachten van de wedstrijd .
24) gebruik potlood op je werkstuk (grafiet/pastel/aquarel)
Ik gebruikte mijn Derwent potloden om het stempelafdrukje van Magnolia mee in te kleuren
ook heb ik diezelfde potloden gebruikt om te doodelen en om een tekst te schrijven op de hartjes tag
En zoals jullie zien heb ik weer eens een criss cross kaart gemaakt blijft een leuk modelletje (al zeg ik het zelf hihi).





Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden
Groetjes Cinderella

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, leuk met dat stippie erachter.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, echt heel mooi ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)