Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 13 augustus 2013

Love Samen 80 jaar

Hallo allemaal.
Leuk dat jullie er weer zijn .
Dit weekend hadden we een Feestje van hele goede vrienden die samen 80 jaar zijn/worden.
Vond het leuk om iets kado te geven en heb deze gekocht bij de Action en opgepimpt met een leuke foto van hun beiden.
Ben benieuwd hoe jullie het vinden ik heb papier en de stickers gebruikt van :
We R Memory Keepers Spring collection vindt het zo`n vrolijke kleurtjes.
Groetjes en allemaal een fijne avond



13 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een heel leuk cadeau om te krijgen dat heb je mooi gemaakt.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens iets anders dan een envelopje!
    Ziet er mooi uit.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit moet met LIEFDE gemaakt zijn Cindy.....heel erg MOOI.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en heel persoonlijk! Leuk om te maken en tof om te krijgen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit supermooi gemaakt Cindy, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit gaaf gedaan Cindy, superleuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat origineel!
    Superleuk kado!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super zeg! altijd leuk iets persoonlijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt en ook deze creatie is erg mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend gaaf cadeau, daar kun je mee aankomen. Leuk geworden, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    leuk gedaan zeg!
    mooie papiertjes.

    In antwoord op je vraag over het verven van rotan mandjes:

    als je eerst met een verdunde grondverf je mandjes behandeld, kun je er daarna met iedere acrylverf overheen schilderen. Kan bijna niet fout gaan. Wel eerst even een beetje ontvetten voor een goede hechting. Ik gebruikte gewoon Dasty (vd Wibra :-)

    Als het gelukt is, dan hoor ik het graag.
    groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, wat gezellig dat je steeds langskomt op mijn blog. Heel leuk kado heb je gemaakt.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke creatie heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)