Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 30 juni 2013

Geboorte kaart One layer Cas kaart

Met deze kaart wil ik graag mee doen bij http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.nl/2013/06/challenge-11-one-layer-wonder.html
Ik heb een geboortekaart gemaakt met alleen stempels op een witte kaart zelf en verder clean en simpel.
De stempel is van Eline ze blijven allemaal zo schattig.
Ingekleurd met Copic markers en een flex marker.
Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
Dit is mijn laatste post van vandaag .
Ik wens jullie een goede nachtrust
en alvast een fijne Zondag
Liefs Cinderella



10 opmerkingen:

  1. Dit heb je prachtig gedaan. Het is ook zo'n schatje. Prima one leer kaart geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Mooi zo op één laag gewerkt.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje van een kaart.Vind het erg mooi gemaakt.geoetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is erg leuk geworden Cindy!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt, eenvoudig maar superss!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kart juist door zijn eenvoud zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan zeg! Meer heeft het niet nodig!
    Fijne zondag!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Cas kaart is dit!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal in mijn straatje, héél leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)