Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 24 februari 2013

Een winters plaatje vanuit mijn hobby kamer en een kaartje

Er ligt een centimetertje of 15 sneeuw hier in ons Limburg.
Gezellig weer om lekker te knutselen en naar buiten te kijken.
Maar eerlijk gezegd van mij mag het allemaal weg gaan want morgen weer werken en dan vindt ik het echt wel minder.


Nou gisteravond heb ik ook lekker gehobbied en hieronder is het resultaat.
Met deze kaart wil ik gaan meedoen bij;
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2013/02/new-challenge-all-about-birthdays.html


3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart met die gezellige witte sneeuw. Ik vind het nog steeds iets hebben hoor. Sorry, hahah!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetjemeneetje echt waar 15 cm, daar word je niet bepaald vrolijk van. Hier ligt ook wel sneeuw maar gelukkig niet zoveel als bij jullie, zie het zelfs al wegdooien hier gelukkig. Ik hoop voor je dat het morgen weg is meis. Je kaartje vind ik weer helemaal supermooi geworden Cindy, mooi ingekleurd ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! this is so sweet, wonderful paper choice and Tilda is coloured beautifully. Love those cute rosettes too. Thank you for joining us over at Magnolia-licious and Wee Stamps Birthday challenge. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)