Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 18 januari 2013

Twee Huwelijksdag kaartjes





Met dit kaartje wil meedoen met de challenge Anything goes bij;
http://micassucas.blogspot.nl/2013/01/challenge-12-alles-maganything-goes.html
De bovenste kaart heb ik voor mijn ouders gemaakt die zijn vandaag 39 jaar getrouwd en de kaart aan de rechterkant is voor goede vrienden die vandaag 5 jaar zijn getrouwd.




Een fijne avond
Liefs Cindy

11 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    het zijn twee hele mooie CAS-kaarten, leuk..
    Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je ouders en je goede vrienden Cindy. Wat een schitterende huwelijkskaarten heb je voor ze gemaakt, ze zijn allebei prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten voor de echtparen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Zal zeker een aangename verrassing zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook hartstikke leuk geworden. Gefeliciteerd met de jubilea! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy

    Gefeliciteerd met je ouders. Het zijn beiden prachtige kaarten....best wel chic.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry Cindy, maar ik moet even wennen, voor mijn eigen Cindy is het geen probleem, maar ik moet jullie nu even niet door elkaar gaan halen. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, en kaart twee prachtig,
    mooi gemaakt hoor meisje
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit zijn twee heel mooie kaartjes en nog proficiat met je ouders.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes! Vooral die diagonale strook van het eerste kaartje is fantastisch. Leuk dat je meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, romantische CAS-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)