Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 16 oktober 2012

Wat een leuke verrassing!!!

Ik ben vandaag met ons gezinnetje naar de Efteling geweest en ik dacht net nog eventjes rondkijken
in Blogland en daar lees ik dat ik bij DE CREATIE VAN DE WEEK BEN
Daar ben ik natuurlijk heel blij mee.
En ik maak even gebruik van deze gelegenheid om Anita mijn 43ste volgster welkom te heten.
Momenteel ben ik even druk bezig met het maken van de kaarten voor de Vormelingen die 8 november hun belangrijke dag hebben maar zogauw als ik daarmee klaar ben plaats ik weer nieuwe creatieve dingetjes

Groetjes en bedankt voor het komen kijken en voor de leuke berichtjes die jullie achterlaten


Cindy

3 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Oooh...ik had je al gemist..maar je bent druk bezig lees ik..en gefeliciteerd met je creatie van de week.leuk..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Het is ook een geweldige kaart waarmee je de creatie van de week bent geworden! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dikke proficiat!!! Superleuk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)