Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 5 september 2012

Kaartje voor onze neef die ook helemaal Disney gek is .

Ja de tijd vliegt voorbij hier een kaartje voor onze neef Ricardo die pas 20 jaar is geworden.
Het fotootje op deze kaart is van onze bruiloft waar hij samen met mijn nichtje Kaylee bruidskindertjes waren.
Dat is nu 14 jaar geleden.
Vond het grappig om hier een kaartje mee te maken nu hij 20 is geworden.

groetjes Cindy

1 opmerking:

  1. Leuk idee, zo'n persoonlijke kaart.
    Daar zal hij vast wel blij mee zijn geweest.

    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)