Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 5 mei 2012

Verjaardagskaart voor mijn pa

Deze heb ik vandaag alvast gemaakt voor mijn pa die al jaren in een deuk ligt bij het zien van de dikke en de dunne.Dus via een hj maatje heb ik een afdrukje gekregen .

10 opmerkingen:

  1. Jij bent druk geweest.
    Vindt die dikke en dunne helemaal keigaaf.
    Je andere kaartje mogen er ook zijn hoor!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    is je pa ook zo'n fan...mijn broer ook. Als die de dikke en de dunne kijkt rollen de tranen van het lachen over z'n wangen, hihi. En dat had ie als kind al!
    Je kaartje is superleuk geworden! Dat zal je zeker leuk vinden!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superrrrrrrrr, ik kan me voorstellen dat hij dit helemaal te gek vindt. Prachtig!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart.

    De dikke en de dunne zijn ook grappig, ik keek er vroeger ook soms naar met me opa.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat een leuke kaart, je vader zal er vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! die gaat je vader vast helemaal geweldig vinden

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Cindy! Heel leuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Cindy, daar is je vader vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy

    Wat een leukerd, wij lagen vroeger ook altijd in een deuk als we de dikke en dunne zagen, hier zal je vader vast heel blij mee zijn.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,

    Geweldige kaart! Ik vond het ook altijd een geweldig duo!
    Even een vraagje: op het blog van de NKU laat je een reactie achter dat je met dat je nog lang niet klaar bent als DT lid. Waarom probeer je het niet gewoon? Wie weet denken anderen daar wel anders over ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)